PDA

View Full Version : trainingsschema

xXx
29-01-2003, 11:35 AM
hey mensen!
kheb ff een vraagje,
weet iemand een goed en leuk trainingsschema voor ons team en eventueel voor mijzelf zodat ik zelf toch op conditie kan blijven?
Het zit namelijk zo; ons team (de helmvaarders) traint sinds november/december niet meer zo fanatiek en dat komt ook doordat onze trainer geöpereerd word en daardoor een tijd niet mee mag varen. En meestal is het zo als hij er is word er fanatiek getraind. Daarbij willen we ook nog dit jaar of volgend jaar promoveren tot eerste klasse, maar als we zo bezig zijn gaat dat niet lukken.
Daarom vraag ik jullie hulp.
Ik hoop spoedig van iemand iets te horen want anders denk ik dat ik gek wor
alvast bedankt
tieske alias xXx

antonio
29-01-2003, 12:57 PM
:bang:
nou John is er Vrijdag weer en dan ken je je weer helemaal uitleven, als er geen ijs ligt tenminste. Je moet je gewoon niet aan andere mensen ergeren en wa meer met je team spelen ipv alleen

Grts, Je Teammaatje Anton :barbell:

Joris
30-01-2003, 09:11 PM
yo, watjes :confused:

we gaan hier op ut forum nie lopen zeiken dat onze trainingen niet goed zouden zijn hè.
zorg eerst maar eens dat je er elke keer bent :gun:

:barbell: :bfire:

trainen begint bij jezelf... :thumbdown

grt.
Joris

antonio
31-01-2003, 01:39 PM
Een goeie training begint bij jezelf :D

En hoezo watjes???? Ik vond het wel leuk de vorige keer

Greets Antonio

Rick
02-02-2003, 06:32 PM
Originally posted by antonio
Een goeie training begint bij jezelf :D

En hoezo watjes???? Ik vond het wel leuk de vorige keer

Greets Antonio

bij trainen hoort ook :cheers: , en bij geen elk team zie ik dat helemaal niet aan het einde van een toernooi. :(

japse
02-02-2003, 06:48 PM
had je niet door moeten vertellen dat was onze speciale manier van gewicht heffen zie je maandag weer met :cheers: na de training

michielv
05-02-2003, 01:03 PM
Evt zou je ook eens kunnen kijken op:
http://website.lineone.net/~claphamcc/Canoe%20Polo%20Tactics.htm

Voor ideen om te oefenen :-)

BTW: ik moet nog rijden na de training dus dat biertje laat ik liever staan ... :thumbup: