PDA

View Full Version : Sandefjord

Jacob
13-05-2005, 03:36 PM
Nu nærmer "træningen" i sandefjord sig, og jeg tænkte på hvordan tilmeldingen til stænet så ud på nuværende punkt.....

Jeg ved at Bø stiller med 6 mand/kvinde høj......

Vi har kun 5 kajakker, så håbede vi kunne låne en ekstra når vi kom til sandefjord...og evt veste til os, da vi kun har elvepadle veste....

hvem kommer ellers og hvor mange er i?????

go træning til alle.....

Stian Elton
13-05-2005, 03:44 PM
Demobåten til gala sport er nå i mitt eie:D og i den skal det scores masse mål i Sandefjord.
Kan si med sikkerhet at Strand har to lag mere vet jeg ikke:thumbup:

Jacob
13-05-2005, 04:37 PM
tillykke med den nye båd stian....er den lækker....

men du ved at det ikke bliver hos Bø's lag du får scorret alle de mål du taler om....:D

hvis strand stiller 2 lag er vi da 3 til sammen....

kommer der andre nye lag end Bø!
farris, starnd og bærum er jo "gamle" i norsk polo......

Frode Weeg
14-05-2005, 05:16 PM
Flott båt det Stian!!

Får håpe Galasport har båt for en som er 90kg, huff det går oppover.. :thumbdown Enda så mye jeg padler, noe gode råd?

Ellers så skal det bli nytt lag fra Fagernes utover sommeren, det begynner å bli gira folk her i dalo. Nå som vi får låne båter blir det bare helt topp.

Minner bare alle i Strand 1 og 2 om full trening mandag, så vi blir litt samspilt.

Jacob
15-05-2005, 10:41 AM
Ups.... vi har i Bø inegn bil...derfor bliver vi nød til at komme med bus, og bussen er ikke i sandefjord før kl. 11.35..men mindre vi finder noget andet transport, vil jeg bare lige høre om vi kan få kampene lagt sådan at vi først spiller efter ca 12.00....

hvis der er nogen som har et transport forsalag er jeg åben for forslag....

hygge....